Програма

Teacher and students of primary school jumping in classroom raising their arms

Програма

Програмата на всяко посещение е разделена на 2/3 части (в зависимост от избрания пакет), с различни методи и фокус на развитие от различни умения до сходни умения.

Занятията се осъществяват под формата на игри и мини проекти в сегментирани групи до 10 деца.

3/5 уч.часа на седмица, събота или неделя от 11.00-13.00 за план Basic или 11.00-14.40 за план Standard:

План Basic включва 3 уч.часа събота или неделя от 11.00-13.00:

  • базово предприемачество – теория, дискусия, практика и игри;
  • култура на предприемачеството и личностни умения;

Базово предприемачество


Програмата по базово предприемачество има за цел по достъпен и интересен начин да предаде основните понятия, думи и изрази, свързани с изграждането на един предприемач. Цели да развива предприемачески умение и мислене в децата. Умение да изгради работата в екип, като насърчи ръководенето на екипа като лидер, да изгради ефективна комуникация с ръководения от детето екип. Умение да създаде възможности за разработване на собствените идеи и умението им да ги реализират.

  • Какво е предприемачеството и кои хора са предприемачи?
  • Какви умения имат предприемачите и можем ли и ние да ги придобием?
  • Какво представляват целите и как да си поставяме „умни“ цели?
  • Какво да знаем и правим за постигане на по-добри резултати и реализиране на целите си?
  • Кой е лидер и какво представлява лидерството?
  • Формален и неформанен лидер?
  • Как да бъдем лидери и познаваме ли такива?
  • Какво е работата в екип и какво е моето място там?
  • Какво представлява ръководеното и управлението на успешния бизнес? Какво е бюджет? Как се разпределя бюджета
  • Какво е добър мениджър?
  • Какви умения трябва да притежаваме, за да бъдем добри мениджъри и предприемачи?
  • Какви отговорности мога да поема?
  • Какво е фирма, компания, предприятие и предметите на дейности свързани с тях?
  • Какво е продукт и как се създава и определя неговата цена?
  • На кого ще го предлагам? Кои са моите клиенти?
  • Каква е връзката между клиент и продукт?
  • Мото, лого и маркетинг. Как и къде се прави за атрактивна реклама
  • Защо са банките?
  • Какво е мястото на парите в света ни?
  • Мога ли да спестявам, защо и за какво?
  • Мога ли да управлявам парите си?
  • Какво е приход, разход, дебит и кредит?
  • Какво е „да инвестирам“?
  • Каква е разликата между “спестявам” и “инвестирам”?
  • Какво е да инвестирам в себе си? Защо и как?

Title

  • Да създадем стойност!
    Ако някой има добра идея, може да се създаде нова стойност. Но често зад създаването на един продукт стоят много стъпки. Децата ще научат това с помощта на примера за мармалада от ягоди: от засаждането, през отглеждането, обработването, съхраняването, рекламирането на продукта, до консумацията на мармалада от клиентите.
  • Да развия чувството си за цена и стойност – казус!
    Колко струва един продукт или една услуга? Децата научават това чрез практически примери: Те записват какво могат да си купят за стойността от 10,00 лева. Освен това те преценяват и проверяват цените на различни продукти. След това те оценяват резултатите си взаимно, работейки по двойки.
  • Езика на жирафа
  • Езика на вълка
    Искаш да си прав или да имаш добри взаимоотношения? Двете неща заедно са невъзможни – Маршал Б. Розенберг.
    Американският психолог Маршал Розенберг (1934-2015) разработи „ненасилствена комуникация“, в която се прави разграничение между езика на жирафа и езика на вълка.
    Чрез упражнения, задачи и игри те разбират как човек споделя за своите чувства и нужди и как ги разпознава в другите около него. Децата потеглят на пътуване към „внимателността“ и към „общуване без насилие“.
  • Аз съм предприемач!
    Децата участват във викторини. Те разпознават в себе си отличителните черти на предприемача, като се запознават с живота на известни предприемачи от миналото и настоящето.
  • Аз имам идея!
    Аз мога да променя света. По групи /екипи/ децата обсъждат различни идеи. Изработват проект за „собствен бизнес“.
  • Аз познавам своя клиент!
    По групи /екипи/ децата обсъждат кои клиенти ще имат интерес от техния продукт и на кого биха могли да го предложат. Те откриват различни начини за продажба и кои ще бъдат подходящите клиенти на предлагания от тях продукт.
  • Браво на предприемачите!
    Учениците участват в „търг“ . Рекламират своя продукт и търсят подходящия купувач.

Important Dates

10
октомври
  • 10:00 am to 14:00 pm
  • Център, пл. Македония, в сградата на КНСБ
Прием за 2020год. от 10.10.2019 до 15.12,2019
Откриване The Clairemont High School junior received the honor from the youth division of the international animal rights organization People for the Ethical Treatment of Animals (PETA). Mr. Clayton Thornton, a Libby Award winner Eligibility В периода от 10.10.2019 до 15.12.2019 записване на деца от 8 до 12 години за 2020г. Записаните и платили първа [...]

Култура на предприемачеството и личностни умения


Програмата по култура на предприемачеството и личностни умения цели да изгради в децата толерантни отношение при работата в екип. Да насърчи целенасочеността и собствената инициатива, креативност, открито приемане на новостите и иновациите, осъзнаване и готовност за поемане на риск.

 

  • Какво означава да сме толерантни?
  • Как избираме приятелите си? По какво се различават те от нас? Имаме ли общи интереси?
  • Какво представляват предразсъдъците? Проявяваме ли разбиране
  • Какво е вербална и невербална комуникация?
  • Какъв е езика на тялото? А гласът, правилният говор и интонация на гласа ни?
  • Как да комуникираме ефективно?
  • Как да привлечем вниманието към себе си?
  • Страхувам ли се да говоря пред публика?
  • Как да преодолеем страха от провал?
  • Какви техники можем да използваме, за да се чувстваме уверени пред публика?
  • Какво означава да разпределяме задачите и времето си?
  • Какво представлява творчеството и творческото мислене?
  • Какво означава да бъдеш креативен?
  • Готов ли съм за новостите в днешния свят и как ги приемам?

Title

Спорт и здраве


Здраве и Спорт

Защо е важно да сме в добра физическа форма?

Упражнения за гъвкавост и здраве.

Защо е важно да се спортува? Игри на отбори, предизвикателства.

Здравословно хранене. Изграждане на навици или промяна на съществуващи.

Здравето отвътре се вижда отвън.

Водата – защо е важно да пием чиста вода. Игри с вода и т.н.

Още информация за:


  • Старт и край на семестъра, почивки
  • Мини Бизнес Пътувания
  • Каузи на младежкия бизнес център

Title

Абонирайте се за нашият Бюлетин

Успешно сте се абонирали за бюлетина

При опита за изпращане на заявката ви възникна грешка. Моля, опитайте отново.

YBC will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.